راه زندگی

گاهی میتوان گمشده خود را در میان کلمات یافت و من میخواهم خودم را پیدا کنم...
پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

رفتند که عاشقی رعایت بشود...

یک شب به هوای کوچشان گریانیم

فردای دگر دوباره سرگردانیم

 

تکلیف نهادند و رهایش کردیم

لبریز فریضه و قضایش کردیم

 

رفتند که عاشقی رعایت بشود

نی ورد زبان گشته و عادت بشود


مرتضی برخورداری



نوشته شده توسط سلوی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

راه زندگی

گاهی میتوان گمشده خود را در میان کلمات یافت و من میخواهم خودم را پیدا کنم...

راه زندگی

ای عاشق شب نورد،پیدایم کن
ای مرد همیشه مرد، پیدایم کن
ای عابر کوچه گرد فانوس به دست
من گم شده ام، بگرد پیدایم کن

بایگانی
آخرین مطالب

رفتند که عاشقی رعایت بشود...

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

یک شب به هوای کوچشان گریانیم

فردای دگر دوباره سرگردانیم

 

تکلیف نهادند و رهایش کردیم

لبریز فریضه و قضایش کردیم

 

رفتند که عاشقی رعایت بشود

نی ورد زبان گشته و عادت بشود


مرتضی برخورداری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
سلوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی